Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - 13.05.2022 - Zürich, Warszawa


Szkolenie - warsztaty Amazon Reklama PPC - dla sprzedawców - Zürich - BAHNHOFPLATZ 1 - ZÜRICH

Bahnhofplatz 1, Metro Plaza, Zürich, 8001 - 13.05.2022



Bilet zniżkowy -50% w przedsprzedaży 228 Euro - ważne do 09.05.2022, godz. 11.59

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży.

Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.
W czasie szkolenia:
poznasz cały system płatnej i niepłatnej reklamy na Amazonie
zobaczysz jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym być może Twojej konkurencji
przygotujesz i ustawisz swoje pierwsze kampanie lub poprawisz te już istniejące
nauczysz się optymalizować kampanie żeby zmniejszać ACOS (koszt reklamy) i zwiększać sprzedaż
poznasz zadziwiające metody targetowania
zobaczysz jak można łatwo i szybko analizować wyniki kampanii, wyciągać właściwe wnioski i unikać błędów


Reklama na Amazon jest skutecznym narzędziem zdobywania zamówień na oferowane na Amazonie produkty. Amazon wyświetla klientom produkty sponsorowane niemalże na każdym ekranie.

Dzięki płatnej reklamie produkty mogą szybko uzyskać pierwsze zamówienia a następnie stale się sprzedawać. U wielu sprzedawców na Amazonie reklama generuje nawet więcej niż połowę całej sprzedaży.



Reklama ta kosztuje i to sporo. Płaci się za każde kliknięcie w produkt, niezależnie od tego czy klient kupi czy nie. Dlatego sumaryczny koszt reklamy na Amazonie wynosi najczęściej kilkadziesiąt procent wartości sprzedaży. U wielu sprzedawców wskaźnik jest tak wysoki, że cała sprzedaż jest kompletnie nieopłacalna a budżet reklamowy jest "przepalany" czyli marnowany.

Wiedząc dlaczego budżet reklamowy wydawany jest na zbyt wiele wyświetleń reklamy, która nie przynosi zamówień, można w łatwy sposób polepszyć, zoptymalizować istniejące kampanie reklamowe. Koszt reklamy spada do założonego poziomu, zapewniając zyskowną sprzedaż. Przyjemnym efektem jest zazwyczaj wzrost sprzedaży, nie tylko tej generowanej przez płatną reklamę.



W czasie szkolenia "Amazon Reklama PPC - dla sprzedawców" poznasz wszystkie zasady działania reklamy na Amazonie, uzyskasz wiedzę i umiejętności do sprawnego prowadzenia kampanii reklamowych. Przejmiesz pełną kontrolę nad wydatkami na reklamę, wpłyniesz na zwiększenie sprzedaży, znajomości produktów i rozpoznawania Twojej marki.



Szkolenie Amazon Ads dokładnie odpowiada potrzebom sprzedawców na Amazonie.
Prowadzone jest przez wieloletniego sprzedawcę (od 2009 roku) i eksperta sprzedaży na Amazon. Łukasz Koronczok.



Oto program spotkania:
08:30 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (30 minut)

09:00 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

09:30 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

10:00 przerwa kawowa

10:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (30 minut)

10:45 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)

11:15 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

12:15 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

13:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

14:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

14:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

15:00 przerwa kawowa

15:15 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

15:45 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (75 minut)

17:00 koniec szkolenia


Organizator: Łukasz Koronczok
Email: support@netanaliza.com

Polska, Warszawa
 
 


Liczba wyświetleń strony: 110