Szkolenie-Warsztaty Amazon Ads Reklama PPC - Łukasz Koronczok - ONLINE - 24-25.01.23


od 979 do 1958 zł

Reklama na Amazon - poprawne i skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych PPC i promocyjnych w ramach Amazon Advertising. Dla aktywnych sprzedawców.

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży.
Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

W czasie szkolenia:
poznasz cały system płatnej i niepłatnej reklamy na Amazonie
zobaczysz jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym być może Twojej konkurencji
przygotujesz i ustawisz swoje pierwsze kampanie lub poprawisz te już istniejące
nauczysz się optymalizować kampanie żeby zmniejszać ACOS (koszt reklamy) i zwiększać sprzedaż
poznasz zadziwiające metody targetowania
zobaczysz jak można łatwo i szybko analizować wyniki kampanii, wyciągać właściwe wnioski i unikać błędów

Reklama na Amazon jest skutecznym narzędziem zdobywania zamówień na oferowane na Amazonie produkty.
Amazon wyświetla klientom produkty sponsorowane niemalże na każdym ekranie.
Dzięki płatnej reklamie produkty mogą szybko uzyskać pierwsze zamówienia a następnie stale się sprzedawać. U wielu sprzedawców na Amazonie reklama generuje nawet więcej niż połowę całej sprzedaży. Reklama ta kosztuje i to sporo. Płaci się za każde kliknięcie w produkt, niezależnie od tego czy klient kupi czy nie.
Dlatego sumaryczny koszt reklamy na Amazonie wynosi najczęściej kilkadziesiąt procent wartości sprzedaży. U wielu sprzedawców wskaźnik jest tak wysoki, że cała sprzedaż jest kompletnie nieopłacalna a budżet reklamowy jest "przepalany" czyli marnowany.
Wiedząc dlaczego budżet reklamowy wydawany jest na zbyt wiele wyświetleń reklamy, która nie przynosi zamówień, można w łatwy sposób polepszyć, zoptymalizować istniejące kampanie reklamowe. Koszt reklamy spada do założonego poziomu, zapewniając zyskowną sprzedaż. Przyjemnym efektem jest zazwyczaj wzrost sprzedaży, nie tylko tej generowanej przez płatną reklamę. W czasie szkolenia "Amazon Reklama PPC - dla sprzedawców" poznasz wszystkie zasady działania reklamy na Amazonie, uzyskasz wiedzę i umiejętności do sprawnego prowadzenia kampanii reklamowych. Przejmiesz pełną kontrolę nad wydatkami na reklamę, wpłyniesz na zwiększenie sprzedaży, znajomości produktów i rozpoznawania Twojej marki.

Szkolenie Amazon Ads dokładnie odpowiada potrzebom sprzedawców.
Prowadzone jest przez wieloletniego sprzedawcę (od 2009 roku) i eksperta sprzedaży na Amazon. Łukasz Koronczok od wielu lat doradza sprzedawcom w Niemczech, Polsce, Szwajcarii i innych krajach. Jest praktykiem, który sam aktywnie sprzedaje na Amazonie i prowadzi skuteczne kampanie reklamowe. Równocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzą się w przypadku jego klientów. Jego agencja NetAnaliza i jej wydzielony specjalistyczny dział "rekl-ama" używa sprawdzonych, najlepszych praktyk, aby tworzyć reklamy na każdym poziomie budżetu - od 500 aż po 50 tysięcy euro miesięcznie!

Oto co otrzymasz w ramach szkolenia:
8 godzin zajęć (teoria i praktyka)
nagrania wideo
zestaw materiałów (pdf, prezentacje, wideo) o reklamie na Amazon
listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą
na życzenie certyfikat
Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny dziennie, w blokach po dwie godziny). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.
Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.
Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.

Oto program spotkania:

DZIEŃ 1
DZIEŃ 2
10:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (30 minut)
10:00 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)
10:30 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)
10:30 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)
11:00 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)
11:00 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)
11:30 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (30 minut)
11:30 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)
12:00 przerwa obiadowa
12:00 przerwa obiadowa
13:00 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)
13:00 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (90 minut)
13:30 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)


14:30 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)
14:30 MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony rabatowe, akcje wyprzedaży (30 minut)
15:00 koniec I części
15:00 koniec szkolenia







Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?
Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:
a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)
b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.
Którego Amazona dotyczy szkolenie?
Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.
Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?
W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.
Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?
Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)
Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?
Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…
Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?
Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)
Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?
Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!
Email: support@netanaliza.com

 
 


Liczba wyświetleń strony: 10