Rodzaj szkolenia: telesprzedaż, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób: 11-20
Branża: handel
Termin skorzystania z oferty: do uzgodnienia w rozmowie
...
|
Rodzaj szkolenia: sprzedaż internetowa, pozyskiwanie Klientów, negocjacje sprzedażowe, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób: 1os.
Branża: handel
Termin skorzystania z oferty: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Rodzaj szkolenia: telesprzedaż, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie Klientów, negocjacje sprzedażowe, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób: do 5
Branża: nie dotyczy
Termin skorzystania z oferty: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Rodzaj szkolenia: pozyskiwanie Klientów, negocjacje sprzedażowe, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: brak doświadczenia
Liczba szkolonych osób: 1os.
Branża:...
|
Rodzaj szkolenia: negocjacje sprzedażowe
Poziom: średniozaawansowany
Liczba szkolonych osób:...
|
Rodzaj szkolenia: telesprzedaż, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób: 6-10
Branża: handel
Informacje dodatkowe: Producent mobilnych systemów targowych
Termin...
|
Rodzaj szkolenia: telesprzedaż, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie Klientów, negocjacje sprzedażowe, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: brak doświadczenia
Liczba szkolonych osób:...
|
Rodzaj szkolenia: sprzedaż internetowa, pozyskiwanie Klientów, negocjacje sprzedażowe, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych...
|
Rodzaj szkolenia: techniki sprzedaży
Poziom: średniozaawansowany
Liczba szkolonych osób: 11-20
Branża: prawo
Termin...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Rodzaj szkolenia: obsługa Klienta, techniki sprzedaży
Poziom: brak doświadczenia
Liczba szkolonych osób: do 5
Branża: handel
Termin...
|
Rodzaj szkolenia: telesprzedaż, pozyskiwanie Klientów, negocjacje sprzedażowe, trudny Klient, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób: 1os.
Branża: handel
Termin...
|
Rodzaj szkolenia: techniki sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób:...
|
Rodzaj szkolenia: telesprzedaż, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie Klientów, negocjacje sprzedażowe, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba...
|
Rodzaj szkolenia: trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób: 1os.
Branża:...
|
Rodzaj szkolenia: pozyskiwanie Klientów, trudny Klient, obsługa Klienta, techniki sprzedaży, narzędzia sprzedaży
Poziom: podstawowy
Liczba szkolonych osób: 6-10
Branża: handel
Termin skorzystania z...
|
Badanie metodą mystery shopping jakości obsługi klienta. Tworzenie i wdrażanie standardów, szkolenia dla pracowników...
|
Cena (za 1 dzień dla całej grupy do 12 osób) uzależniona od formy szkolenia (stacjonarne, online, z wykorzystaniem VR), pakietu działań przed i po szkoleniowych, terminu i miejsca realizacji.
Realizujemy szkolenia na terenie całej...
|
WARSZTATY DLA HANDLOWCÓW
zobacz też na: https://www.tomaszgroszczyk.pl/
Rozwijają kompetencje handlowe i skuteczność wymaganą na wszystkich etapach procesu sprzedaży:
1. Prospecting i nawiązywanie kontaktu
2. Rozmowy handlowe
3. Negocjacje
4. Matematyka Handlowa
5.Zamykanie...
|
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój potencjału osób zajmujących się sprzedażą produktów lub usług w segmentach B2B oraz B2C. Na poziomie edukacyjnym uczestnicy nabędą umiejętności przeprowadzania badania potrzeb klienta, odkrywania potrzeb...
|
W programie szkolenia
Skuteczne zarządzanie przebiegiem spotkania
Identyfikowanie i eliminowanie zjadaczy czasu
Metody dzięki, którym rozpoznasz kto kupi a kto zajmie Ci czas
Techniki optymalizacji pracy z różnym typem...
|
Twoi sprzedawcy nie wiedzą, jak rozmawiać z klientem? Nie osiągają wyników, jakich oczekujesz w sprzedaży? Wychodzą do klienta, i wracają z "NIE" klienta i nie wiesz dlaczego?
Na tych warsztatach pokazuję inną sprzedaż.
Forma warsztatu: 1 dzień warsztatu + 5 dni praktyki na dedykowanej g...
|
Czy Twoja marka jest twoja?
Jak stać się właścicielem marki ?
Jak chronić się przed konkurencją, fiskusem, upadłością?
Jak zapewnić bezpieczeństwo wydatków marketingowych ?
Jak zachować płynność finansową w kryzysie ?
Jak wykorzystać ulgi podatkowe i dochód bez ZUS ?
Omawiamy efekt tarczy podatkowej dzięki...
|
szkolenia podstawowe w zakresie: stosowania środków ochrony roślin z wyłączeniem sprzętu naziemnego montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie (wcześniej: stosowanie środków ochrony roślin...
|
Zadaniem handlowca, przedsiębiorcy, osoby zajmującej się sprzedażą jest pozyskiwanie klientów, budowanie relacji, motywowanie się do osiągania niesamowitych rezultatów. Sprzedaż dotyczy każdej osoby, ponieważ codziennie...
|
Analiza konkurencji na Amazon - sprawdzanie działań konkurencji, analiza własnych wyników, szukanie potencjału na rozwój sprzedaży. Dla sprzedawców i vendorów.
W czasie warsztatów poznasz takie etapy pracy z analizą konkurencji i własnej sprzedaży...
|
Wizerunek firmy, poza osobą właściciela, logo, siedzibą czy reklamą, stanowią również pracownicy. To oni są prawdziwą wizytówką firmy bowiem swoją postawą prezentują...
|
Liczba wyświetleń strony: 84 |
Zarejestruj się, aby otrzymywać zapytania ofertowe i pozyskiwać nowych Klientów.
Skorzystaj z bezpłatnej wizytówki WWW w Oferteo.pl
Chcesz wiedzieć więcej?
Zobacz jak działa Oferteo.pl