Warsztaty / Szkolenie A-Z sprzedaży na Amazon - Wrocław - Łukasz Koronczok - 15.10.22


od 1026 do 1578 zł

NOWE WARSZTATY!
Dla kogo? Dla sprzedawców, którzy chcą więcej!
ZACZNIJ ZARABIAĆ WIĘCEJ NA AMAZON

W czym pomogę Ci podczas warsztatów?
Pokażę Ci jak optymalnie ustawić 3 najważniejsze elementy w sprzedaży na Amazonie:

produkt + cena + klient
Nie zapomnij o realiach tej platformy - Amazon daje mega możliwości, ale ma też wiele pułapek.
Spodziewaj się, że:
przygotujesz się do poprawy swojej sprzedaży na Amazon od A do Z
Twoje produkty zostaną dostrzeżone przez klientów
dowiesz się, jak zoptymalizować ceny i przestać ponosić straty z tym związane
dowiesz się też jak przyciągnąć więcej klientów i więcej, poprzez poprawę widoczności swojej oferty
ponadto poznasz i nauczysz się akceptować lub przełamywać realia sprzedaży na Amazonie.
Z pomocą tego szkolenia, będziesz w stanie:
samodzielnie zwiększyć sprzedaż na Amazon
poprawnie zidentyfikować i zmniejszyć koszty
ograniczyć straty
świadomie podejmować decyzje w sprawie Amazon (unikniesz wspomnianych pułapek)

Nie jesteś pewny, czy szkolenie jest dla Ciebie? Sprawdź checklistę, którą przygotował Łukasz Koronczok (niezależny specjalista/ekspert sprzedaży na Amazon), dzięki której szybko zdiagnozujesz potrzebę pomocy w polepszeniu sprzedaży na Amazon:
✓ odkryj "ukryte garnki z pieniędzmi", które chowają się w Twoich produktach wystawionych do sprzedaży [gwarantuję Ci, że znajdziesz minimum 5 punktów do poprawy - w każdym produkcie!]

✓ sprawdź kondycję Twoich produktów na tle konkurencji

✓ znajdź "podejrzanych" i "winowajców" wysokich kosztów i (może nawet) strat pośród Twojego listingu na Amazon

✓ wymyśl dodatkowe ceny, takie jak np. "cena sugerowana", "cena biznesowa z rabatem kwotowym", "cena promocyjna"

✓ rzuć okiem na "podwójną konwersję" - czy klienci w ogóle mogą zobaczyć Twoje produkty i potem je kupić

✓ weź do ręki paczkę, którą wysyłasz właśnie klientowi, potraktuj ją jakbyś był klientem - czy ona wygląda w taki sposób, w jaki chcesz otrzymać?

✓ zbadaj czy Twoja obecność na Amazonie jest (naprawdę) opłacalna

✓rozpoznaj nowe możliwości dla rozwoju Twojej sprzedaży



======================

Program warsztatów "Od A do Z sprzedaży na Amazon"
9:00 - 10:00

Fundament - jak tak NAPRAWDĘ działa sprzedaż na Amazon
+ poznanie uwarunkowań i zasad Amazon

+ poprawne ustawienia w Seller Central

10:00 - 10:15

przerwa kawowa
10:15 - 11:45

Produkt na pierwszym miejscu - intensywna praca z produktami i na produktach
11:45 - 12:30

przerwa obiadowa
12:30 - 14:00

Klient jest najważniejszy - miejsca styku z klientem i ich optymalizacja
14:00 - 14:15

przerwa kawowa
14:15 - 15:45

Cena ma znaczenie - praca z cenami
15:45 - 16:00

przerwa kawowa
16:00 - 16:30

Rozwój to przyszłość - dodatkowe programy sprzedaży na Amazonie
16:30 - 17:00

To się naprawdę wydarzyło - sytuacje z życia sprzedawców.
Wnioski dla własnej sprzedaży
Podsumowanie warsztatów - z ostatnią sesją pytań i odpowiedzi
======================


Chcesz poznać więcej szczegółów warsztatów?
CZĘŚĆ 1 [FUNDAMENT]

Zrozumienie założeń Amazon mówiących, że klient jest w centrum, i wprowadzenie ich w życie to podstawa skutecznej i opłacalnej sprzedaży na Amazon. Zatem bez dotarcia do klienta na Amazonie nie ma zamówień, nie ma obrotu ani tym bardziej zysku. Wielu sprzedawców w pierwszej kolejności myśli jednak o sobie ("ja mam towar do opchnięcia", "ja potrzebuję kasy", "ja mam najtańszą cenę"). Zakłada się, że na Amazonie czekają setki milionów klientów... Co wcale nie oznacza, że chcą od tego sprzedawcy cokolwiek kupić.

W sprzedaży na Amazon potrzebna jest zmiana perspektywy, zmiana podejścia. Wyjaśniam i pokazuję jak działa "trójkątne koło" - powiązania pomiędzy produktem, ceną, klientem. Dlatego w pierwszej części warsztatów "Od A do Z sprzedaży na Amazon" zbudujesz solidną bazę wiedzy lub dopasujesz (jeśli już sprzedajesz) właściwe działania do filozofii Amazonu. Upewnisz się, że rozumiesz najważniejsze zasady jak stworzyć skuteczny system sprzedaży, który DZIAŁA.



CZĘŚĆ 2 [PRODUKT]

Posiadasz najlepsze, najpiękniejsze produkty na świecie? W sprzedaży na Amazon nic Ci to nie pomoże, jeśli nie będą one widoczne w sklepie i ostatecznie nie zostaną kupione. W czasie warsztatów sprawdzisz, jak Twoje produkty są znajdowane, zbadasz ich widoczność i gotowość do kupienia przez klienta. W drugim etapie podpowiem Ci, co dokładnie należy zmienić i w jaki sposób to zrobić. Jeszcze przed przerwą obiadową Twoje produkty będą przygotowane do największych zmian od czasu ich wystawienia do sprzedaży (nazywanymi powszechnie "aukcjami" czy "listingiem").



CZĘŚĆ 3 [KLIENT]

Powiedzenie "Klient nasz Pan" (ang. Customer is King) jest prawdziwe, a przez Amazon jako firmę realizowane w 100 procentach. Niestety przez zewnętrznych sprzedawców często niezrozumiałe, niechciane, wręcz odrzucane, a z kolei przez samych klientów nie raz nadużywane. Jak znaleźć "złoty środek", jaką linię obrać? Pomogę Ci zrozumieć perspektywę Amazonu i powiem, dlaczego w pewnych sprawach powinieneś mieć trochę inne stanowisko. Jako sprzedawca z całą pewnością nie chcesz tracić na swojej sprzedaży a wręcz odwrotnie - zarabiać. I to możliwie jak najwięcej.

Amazon dostarcza Ci zamówień. Twoim zadaniem i celem jest uzyskanie również klientów... Trudna i częściowo niebezpieczna misja.

W tej części warsztatów dowiesz się jak komunikować z klientem, którego jeszcze nawet nie znasz, podobnie jak on nie zna Twojego produktu, a tym bardziej Ciebie. Poznasz korzyści płynące z poważnego traktowania klienta od pierwszego kontaktu do jego ponownego zakupu. I wcale nie chodzi tutaj o samą obsługę klienta w formie odpisywania na jego emaile czy sporadyczne telefony.

Sprzedaż na Amazon może być czymś o wiele większym dla Twojej firmy niż tylko dodawaniem produktów do sprzedaży, ustawieniem ceny i wysyłaniem paczek oraz denerwowaniem się na zwroty czy spory A-Z.



CZĘŚĆ 4 [CENA]

Nic nie przysparza sprzedawcy większych wątpliwości, momentów zaskoczenia, zmartwień lub radości niż cena. Cały dzień handlowca wypełniony jest tematem ceny. Cena zakupu, sprzedaży, ze zniżką, promocyjna, hurtowa, netto/brutto, "dla swoich" i "dla obcych". Podobnie jest na Amazonie.

Wyjaśnię Ci ideę "ceny optymalnej" i pokażę, dlaczego Amazon to nie AliExpress, Alibaba, Allegro czy nawet eBay. Poznasz wszystkie możliwe ceny sprzedaży na Amazonie i ich zależności między sobą. Nauczysz się rozsądnie ustawiać ceny i samemu przekonasz się, dlaczego bycie najtańszym niekoniecznie jest dobrą strategią biznesową na Amazon. Na marginesie, wiesz o tym, że tysiące sprzedawców pojawia się i po pewnym czasie znika, ponieważ nie potrafili poprawnie obliczać kosztów obsługi sprzedaży na Amazon i w konsekwencji przez wiele miesięcy (czasami nawet lat) sprzedawali na Amazonie ze stratą? Tobie nie może się przytrafić to samo!

Po tej części warsztatów będziesz w stanie ustawiać promocje, wyprzedaże, kody rabatowe, proste kampanie reklamowe w taki sposób, żeby Twój zysk nie był zagrożony. Na dodatek poznasz konkretne kroki ustawiania automatyzacji cenowej, tak żeby nikt nie próbował wybić Cię z buybox czy jeszcze gorzej ze sprzedaży w ogóle.

Nie zabraknie również spojrzenia na Twoją konkurencję i prostych sposobów analizy tego, co właśnie robią.



CZĘŚĆ 5 [TAKA JEST RZECZYWISTOŚĆ]

Sprzedaż na Amazon nie jest najprostszą rzeczą, którą robisz w życiu. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że rozważasz przyjść lub przyjechać na warsztaty "Od A do Z sprzedaży na Amazon". Gdyby było to tak łatwe, jak w wielu miejscach jest przedstawiane, to każdy mógłby zostać sprzedawcą na Amazonie. Tymczasem tylko część z tych którzy próbują, uzyskuje sukces w postaci zysku ze sprzedaży, a zaledwie nieliczni w postaci długofalowego rozwoju swojej firmy i zapewnienia sobie oraz pracownikom utrzymania.

O tych najbardziej spektakularnych i niebezpiecznych przypadkach, które zdarzyły się innym sprzedawcom dowiesz się w ostatniej już części warsztatów. Możesz (i powinieneś) zadawać pytania, dotrzeć do szczegółów. Wtedy będziesz w stanie samodzielnie wyciągnąć wnioski i podejmować świadome decyzje rzutują na Twoją (dalszą) sprzedaż na Amazonie.



======================

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Łukasz Koronczok
Jak zdobyć bilety na warsztaty?

PROWADZĄCY WARSZTATY ŁUKASZ KORONCZOK to niezależny ekspert sprzedaży na Amazon, autor
Jako autor, prelegent, konsultant i trener sprzedaży, od lat wspiera sprzedawców Amazonu, którzy potrzebują pomocy i wskazówek. Jego niezależna agencja NetAnaliza, oferująca wsparcie sprzedaży na Amazonie.
Jego publikacji książkowych szukaj na Amazon, artykułów o sprzedaży na Facebooku,
Bazy Wiedzy o Amazon na stronie help.netanaliza.com a precyzyjnych odpowiedzi na Twoje pytania w czasie jego dyżurów dla przedsiębiorców pod nazwą Szybka Pomoc Amazon - sprzedawcy.netanaliza.com/amazon-pomoc-w-sprzedazy

Jeśli masz dodatkowe pytania w sprawie warsztatów lub potrzebujesz doradztwa, czy te warsztaty są dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

 
 


Liczba wyświetleń strony: 8